El “sospitós” atemptat a Barcelona …. Teoria de la conspiració de l’estat espanyol

El 17 d’agost es van produir dos atemptats a Catalunya, en el primer a Barcelona unes furgonetes van atropellar a transeünts a les Rambles , deixant 13 morts i desenes de ferits, el segon incident es va produir hores després a Cambrils, on els Mossos d’Esquadra van abatre a cinc terroristes.

Fins aquí la informació.

IMPORTANT :El text i les fotos són de les webs citades.

Però segons informa “Menceymacro.blogspot.com.es” la forma i sobretot el moment en què es produeixen aquests atacs són molt sospitosos. Els atacs es produeixen la mateixa setmana en què el Parlament Català anava a decretar la llei per al procés independentista.

Si es tracta d’atacar Espanya com creus que els islamistes farien més mal a Espanya, matant a deu en un atemptat o permetent que el procés català continuï … no cal ser molt intel·ligent per trobar la resposta.

Potser l’important aquí no és qui va realitzar l’atemptat sinó qui ho va ordenar o qui es beneficia. L’anàlisi ja el va fer algú fa gairebé un any. Al blog de “El Robot Pescador” van publicar una entrada titulada “Estan preparant un atemptat de falsa bandera a Barcelona?”.

D’aquest article ressaltem els següents paràgrafs:

¿QUIÉNES SERÍAN LOS BENEFICIARIOS DE UN ATAQUE ISLAMISTA EN BARCELONA?

Evidentemente, el primer gran beneficiario de un ataque de Estado Islámico en Barcelona, sería el propio Estado Español, pues significaría, muy posiblemente, un golpe definitivo al proceso soberanista catalán.(…)
Un atentado terrorista islámico en suelo catalán, permitiría al gobierno central desplegar fuerzas de seguridad en Cataluña (Policía, Guardia Civil, e incluso el Ejército), aduciendo que la policía autonómica es incapaz de afrontar por si sola la amenaza terrorista. Algo que posiblemente muchos elementos del gobierno querrían hacer y no se atreven a hacer, por los efectos contraproducentes que tendría.
En tal caso, difícilmente, los nacionalistas catalanes podrían criticar tal despliegue, que sería vendido como “una protección necesaria ante la amenaza terrorista, tras el brutal golpe sufrido.
A toda esta maniobra, se le podría sumar una campaña mediática a nivel nacional, de apoyo y solidaridad hacia la comunidad catalana, que sirviera para estrechar lazos a nivel emocional y nacional y demostrar “el cariño que España tiene hacia Cataluña”; además, tras una campaña de esta índole, los separatistas catalanes que se atrevieran a seguir defendiendo la independencia catalana de forma radical y explícita, podrían ser presentados como “unos desagradecidos insensibles que defienden intereses fanatizados y espúreos”.
Como vemos, el movimiento secesionista catalán quedaría gravemente dañado y como mínimo se vería retrasado unos cuantos años, aunque lo más posible es que quedara muerto y enterrado.

Quizás alguno piense que exagero o me he vuelto conspiranoico, pero la realidad es que el Estado Español tiene un amplio historial de desprecio a la vida humana y de terrorismo de Estado, demostrando con creces que no son dignos de confianza. El atentado a Antonio Cubillo en Argel por ejemplo se ha demostrado que fue un crimen de Estado. Los GAL fueron un grupo terrorista financiado por el señor X, el de las manos manchadas en cal viva, es decir por el Estado Español. Las dudas e interrogantes sobre el 11M siguen ahí. Los ciudadanos saharauis fueron bombardeados con bombas de fósforo a pesar de tener DNI español. Podríamos seguir y mencionar los siete atentados que sufrió Antonio Maceo, el líder independentista cubano, por parte de los servicios secretos españoles.

No es que el Estado español sea sospechoso, es que más que historia lo que tienen son antecedentes penales. Además la guerra sucia que se ha dirigido desde el Ministerio del Interior contra Catalunya y sus lideres a través de la creación en las cloacas del Estado de la brigada política policial – la KGB española para entendernos pero en facha – ha demostrado de lo que son capaces los españoles para prohibir el derecho legitimo de un pueblo a decidir su futuro.

En definitiva cuando un Estado recurre a las cloacas – como por ejemplo con la creación de la brigada político policial – es porque piensa que el fin justifica los medios. Preservar la unidad de España justificaría para ellos conculcar los derechos individuales y las garantías democráticas … y una vez que se traspasa esa linea, de ahí a planificar un atentado contra Cubillo, a crear los GAL o cualquier otra cosa, la distancia no es muy grande.

Además, si una cosa saben los politólogos es que la emoción vence a la razón. El terrorismo es el uso del terror con fines políticos, algo que España hace cuando por ejemplo dice que si Canarias fuera independiente sería conquistada por Marruecos. Ese mismo argumento islamófobo ha sido usado por la propaganda española contra la celebración del Referendum catalán.

La propaganda usando photoshop en el que se sacan imagenes de paises arabes y se insertan esteladas o se dibujan esteladas con la media luna árabe han sido usadas por los españolistas para infundir miedo a la independencia de Catalunya queriendo decir algo así “sin españa a Catalunya se la comen los moros” de la misma forma que en Canarias nos dicen que sin España nos invadirían los moros.

Propaganda española racista usando photoshop

Propaganda española usando photoshop

La verdad es que tienen poca imaginación pero resulta efectiva porque conecta con eso tan español como el racismo. El mismo argumento del miedo a la independencia lo han usado con el caso “Pujol”, los separatistas son unos ladrones y unos corruptos, … como si los políticos en el resto del Estado español fueran Teresa de Calcuta y el gobierno de España una ONG en lugar de la cueva de Ali Babá y los 40 ladrones.

Lo que realmente mosquea en el caso del atentado de Barcelona es que se haga mes y medio antes del Referendum programado para el 1 Octubre de 2017, la misma semana en la que la Generalitat catalana iba a decretar la ley para el proceso independentista.

Lo que realmente mosquea es que el atentado no tenga lógica ninguna dentro de la estrategia islamista ya que si quieren hacer daño a España deberían seguir el viejo proverbio árabe que dice “el enemigo de mi enemigo es mi amigo” y dejar que el soberanismo catalán debilite a la podrida oligarquía española. Los terroristas son fanáticos no imbéciles.

Lo que realmente mosquea es que mientras que el atentado desde el punto de vista islamista no tiene sentido estratégico, desde el punto de vista del unionismo español tiene toda la lógica y todo el sentido estratégico y político. Como se suele decir el autor del crimen suele ser el principal beneficiario de este. Es de lógica.

Lo que mosquea es que España no tenia opciones para parar el proceso independentista. ¿Es esta la forma en la que piensan pararlo? Quizás parezca retorcido pero cualquiera que se haya leído El Príncipe de Maquiavelo sabe que no es así.

Lo importante no es saber quien hizo el atentado, sino quien lo ordenó, quien lo permitió, quién pago por él y quien se beneficia de él. Yo no se si los atentados de Barcelona y Cambrils son atentados de falsa bandera,… pero que tienen todos los boletos para serlo, eso sí.

En cualquier caso, mi mensaje para los catalanes es que la libertad ni se otorga ni se regala…. solo se conquista. Ánimo Catalunya…..

33 thoughts on “El “sospitós” atemptat a Barcelona …. Teoria de la conspiració de l’estat espanyol”

  1. Es vergonyós utilitzar el dolor i la desgràcia per fer política i encara més amb falses informacions. Soc català però rebutjo les mentides i els oportunismes. Vergonya!!

      1. Jo no conec ningu que hagui canviat de pare ,pel que fa al 1-Octubre.
        Si esperem que un poble decidit es façi enrrera,un cop mes demostra que no tenen ni puta idea,de com som els Catalans.

    1. Perdona…! A cas no es política el succeid? A cas no estén patín els catalans, amb dolor i desgracia els continus atacs del estat? Cap mentida vista al escrit. Vergonya de dir que soc español. Això si.

  2. Molt creïble aquesta teoria i si és certa han ben fracassat. L’espectacular i brillant actuació dels mossos en solitari ens ha fet sentir com si ja fóssim un poble independent.

  3. Fa pensar, desde el punt de vista emocional es impossible pero desde el análici fret, tenim una serie de fets que li donarien certa credibilitat . pero be, es massa recent per fer especulacions i tenim unes persones encara cospresents i unes altres lluitant per sobreviure i es aqui on tenim que dedicar tots el esforços que calguin i aquesta questió que l’investigui qui li pertoqui nosaltres a cumplir tant be com sapiguem per tirar el pais endevant

  4. En té tota la pinta, és ben conegut que els Estats fan banderes falses (false flags) per aconseguir els seus objectius polítics. Aquí hi ha més informació: Josep:
    eladiofernandez.wordpress.com

  5. He estat sempre al marge del procés, però és el primer que em va passar pel cap… A més, la furgoneta parada just damunt d’un lloc emblemàtic com el mural de Miro. Allà es va parar? Casualitat no?

    1. tu stas malament del cap els catalans som gent honesta i molt honrrada, i no has vist els teus reis i el teu president rajoy a la Sagrada Familia k collons i fan ara aki??? stic farta d’estar a espanya no es el meu pais😈😈😈😈

  6. Obliden un petit detall: l’Estat Islàmic ha reivindicat l’atemptat…. Estan també en connivència amb l’Estat Espanyol?

    A part d’això, si les fotos provenen de les webs citades, aquestes webs són les que expliquen la teoria de la conspiració….

    1. L’estat islamic l’ha reivindicat, sí, però aprofitant accions que probablement no hagin coordinat ells ja que van cometre errors al reivindicar alguns fets que en realitat no havien passat, el que fa pensar que potser només van aprofitar l’oportunitat.
      Tot i així, se’m fa molt dur de creure que l’estat espanyol pogués fer una barbàrie així només per interessos polítics, però cal recordar que ells es van negar a compartir informació amb els mossos i també a augmentar les plaçes.

    2. Estat islàmic reivindica qualsevol cosa que faci un tipus q es diu Ahmed, però no tenen ni idea de q ha passat. De fet en el seu ultim comunicat citen coses que no van passar, doncs es nodreixen dels rumors que treuen d’aquí i d’allà. També ha passat amb atacs a altres paísos. La seva cúpula va cap on bufa el vent, però no ordena ni planifica.

  7. Hauria d’haver-hi molta gent en aquesta conspiració: els Mossos d’Esquadra, per exemple!

    I també els terroristes, que deuen ser tan bons patriotes (espanyols) que s’han deixat matar per aquest tema!!

    No sé, no sé.. Li trobo massa punts febles a aquesta teoria

  8. Se me agotan los calificativos. Toda España unida en solidaridad con Cataluña (ayer mismo el estadio Ramón Sánchez Pizjuan con la senyera p.ej) y los nacionalistas incitando al odio y la división. Muy triste.

  9. Jo no dic que l’estat espanyol sigui darrera dels atentats, però si que penso que si tenien informació, no la van compartir. I la prova és que des de la generalitat, ja venien demanant que els mossos poguessin participar a les reunions sobre terrorisme, com també negar-se a l’augment de plantilla de 500 nous mossos per a poder fer front a aquesta nova amenaça.

  10. De l estat espanyol no ens podem fiar ni un pel. Pero si no tenimbpor dels terroristes islamics, tampoc de l estat espanyol. Republica de Catalunya.

  11. Puestos a maquinar y a pensar en teorías de la conspiración, también se podría pensar que el gobierno catalán está detrá de todo esto porque como ha mentido ahora no sabe cómo salir airoso de este embrollo y no quede perjudicado… así, activa un caos (procedente de Ripoll, cuna del catalanismo) y tiene la excusa para anular todo el tinglado, apelando a que la unidad de todos los españoles es más efectiva en caso de terrorismo. ¿Tonterías? Sí, pues las mismas a las que alude este artículo. Todos tenemos capacidad para la mente retorcida.

  12. Por favor….no podeis siquiera pensar que NO TODO lo que pasa en el mundo es una confabulacion del estado español.contra la.nacion catalana ? Al 99.9999999 de la.humanidad le i.porta un pito lo que pase aqui.

  13. Coincideixo amb que els espanyols son bastant pèrfids, a aquestes alçades d’ells m’ho podria esperar quasi tot. Però no crec que provoquessin això, és massa calcat a d’altres atacs a Europa. El màxim que ha pogut fer l’Estat Espanyol és el que tots ja sabem, bloquejar contactes dels Mossos amb altres policies internacionals, amagar-los informació i xivar a potencials terroristes que els Mossos els investigaven. Si els espanyols haguessin estat al darrere d’això, haguessin tingut la reacció més planificada. En canvi van arribar tard a Catalunya, no van aconseguir monopolitzar el hashtag al seu gust, el ministre de l’interior va estar desaparescut…

    1. Hem de pensar que no es tracta del govern espanyol, és qui hi ha al darrera, el capital. El capital no té nacionalitat i a ningú li interessa la independència de Catalunya. És més fàcil controlar 10 països, que 100 de petits.
      Després es tracta de matar dos pajarus d’un tiro….
      Lleis restrictives, militars al carrer, carta blanca pels seus negocis,…
      M’ho crec perfectament.

  14. Després dels atemptats vaig trobar tot seguit la informació de l’article de “El robot pescador”. Em va obrir els ulls. Tot i que desconec qui és l’autor, intueixo que no és ni de bon tros independentista català… tot i això és capaç de fer un anàlisis dels beneficiaris d’un atemptat a Catalunya, i l’encerta absolutament.
    Em tingut molta sort dels MOSSOS D’ESQUADRA, que son independents i han seguit les investigacions. l’Estat espanyol deu seguir algún parametre imposat: atemptat, identificació del culpable (passaport a la furgoneta), terrorista mort, investigació tancada. Que és un patró continuu als atemptats a Europa.
    Espero que s’arribi ben enllà en la identificació dels veritables culpables.
    Tot plegat fa molta pudor….

  15. L’Estat espanyol (que és molt dolent) organitza un fals atemptat per anar contra la celebració del referèndum. Ho fa amb la complicitat d’uns nois joves de Ripoll d’origen marroquí que es deixen matar per pur patriotisme (espanyol). Per si això fos poc, els Mossos d’Esquadra i el Govern català s’empassen la bola i es creuen que això és de debò un atemptat gihadista.

    Ara bé, amb un Govern espanyol que, a més de ser tan dolent, és tan llest i amb un Govern català que és tan babau com per empassar-se les conspiracions que inventa i perpetra aquell ho tenim ben cru, no us sembla així?

  16. Claro, como no nos hemos dado cuenta!!!! Estaba clarisimo!!! El atentado ha sido planeado por la generalitat y pagado con fondos del liceo!! Buscan publicidad y dar a conocer el buen funcionamiento del gobierno catalan. Total, sabian que a esas horas en la rambla hay mucho español paseando. Dato curioso que los mossos estuviesen esperando a los terroristas en cambrils o q aparezcan pasaportes por todas partes y and the winner issss “el terrorista escondido en la vid” jajajajajaja. Como se os va la cabeza a todos… No se juega con la dignidad de la gente diciendo las tonterias que decis.

  17. Amigos Españoles y Catalanes. Catalunya ya ha sido empujada/invitada a tomar su camino. Todo lo que leo en la prensa Española por parte de los políticos de cualquier partido es como desean Castigar a los Independentistas y no leo en ninguna parte una pregunta tan sencilla como ¿Ei Catalán que te pasa que te quieres ir? ¿Como puedo ayudarte a que te sientas Español como un Andaluz o un Extremeño o un Madrileño?. Mientras los Politicos españoles vayan por el camino de las leyes y no de los sentimientos no hay nada que hacer, Catalunya seguirá su camino hacia la independencia.
    ¿Que haría un buen padre de familia que ve o nota o le hacen notar que uno se sus hijos se siente desconforme con la actitud paterna hacia los diferentes hermanos? Que no le escuchan sus pensamientos. Que no le valoran como indivuduo. Que aporta el mayor sueldo a la casa y no le dan para ir al cine. Que sus hermanos tienen habitación nueva con baño incluido y el duerme en un cuarto que no se ha renovado en decadas… O los padres ponen remedio a entender, escuchar y solucionar los problemas de ese hijo o ese hijo se marchará y con el se marchará el mayor sueldo que entra en esa casa. Seguramente se irá a un piso mas paqueño y humilde pero se sentirá mejor solo que mal acompañado.
    Així que penseu en com tracteu a a tots els membres de una família i si noteu que un te problemes escolteu i feu que se senti bé per que no tingui motius per tan sols pensar en agafar la porta i fotre el camp.
    Aquí i ara dubto que es pugui canviar. Que tinguem bon viatge

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.