Observadors internacionals confirmen que TV3 és la televisió més plural de l’Estat Espanyol

Un cop més les “informacions” contra TV3 han estat destapades per un organisme independent internacional (Democracy Volunteers). Tot i la propaganda espanyolista sobre TV3 segons la qual és una televisió que adoctrina, menteix, manipula i propaga l’odi a Espanya, un recent estudi dels observadors internacionals en les eleccions del 21D determina que és la televisió més plural i equànime de l’estat . Recordem que el govern espanyol va rebutjar la presència “oficial” d’aquests observadors, que de tota manera van venir voluntàriament a supervisar els comicis. Va ser una sorpresa majúscula que el govern de Mariano Rajoy no permetés la presència si pretenia organitzar uns comicis nets.
En l’apartat dels mitjans l’informe destaca la participació per igual de partidaris i de contraris a la independència. En tots els altres mitjans la presència d’independentistes en debats i telenotícies és molt més baixa que la proporció que representen en la societat, segons paraules dels observadors: “els mitjans espanyols no van ajudar a reflectir de manera justa les diferents postures en les eleccions” . Quant als mitjans escrits aquest primer informe carrega durament contra El País i El Periódico per haver donat suport a la campanyes espanyolista amb entusiasme. Curiosament dos periòdics de la “esquerra”.

Es torna a comprovar, que per molt que es menteixi i manipuli la veritat sempre acaba sortint a la llum, especialment quan la comunicació és tan ràpida i encara queden mitjans lliures que no escriuen sota pressió del govern espanyol.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.